اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۸۱۸۹

فدراسیون و سازمان لیگ در بحث داوری‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل شوند

فدراسیون و سازمان لیگ در بحث داوری‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل شوند
سرمربی تیم فوتبال بادران گفت: در حال حاضر باید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نسبت به داوری اهمیت ویژه‌ای بدهند و داوران فوتبال ایران باید از لحاظ تمرکز شرایط بهتری داشته باشند.
۱۷:۴۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمد ربیعی در گفت‌وگویی، در خصوص بازی مقابل ملوان اظهار داشت: تمام بازی‌های لیگ یک بسیار حساس و جذاب هستند و همه تیم‌ها 3 امتیاز را می خواهند.ملوان تیم ریشه‌دار و باسابقه‌ ای است. هواداران خوب و خونگرمی دارند و مطمئنا بازی حساسی خواهد بود. امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: کادرفنی ملوان را آنالیز کرده و  نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌دانیم، مطمئنا با برنامه به میدان خواهیم رفت.چرا که ملوان تیمی است که از موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده می‌کند. 

ربیعی در پایان در خصوص داوری نیز گفت: با توجه به اینکه به هفته‌های حساس و پایانی لیگ یک نزدیک می‌شویم مطمئنا کار داوری در ادامه سخت خواهد شد. ممکن است هر سوت داور یک نتیجه را تغییر دهد. در حال حاضر باید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نسبت به داوری اهمیت ویژه‌ای بدهند و داوران فوتبال ایران باید از لحاظ تمرکز شرایط بهتری داشته باشند تا خدای نکرده اشتباه‌شان منجر به سقوط یک تیم نشود. قطعا اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است و این اشتباهات مطمئنا در دنیا اتفاق می‌افتد. امیدوارم بیشتر به داوران رسیدگی شود تا با تمرکز در بازی‌ها قضاوت کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین